Hlavní stránka Blog Rady, tipy a návody Novinka TEXA Dekarbonizátor motoru H2 blaster H175A

Novinka TEXA Dekarbonizátor motoru H2 blaster H175A





H2 BLASTER je inovativní řešení, které přináší výhody pokročilé technologie a spolehlivosti průmyslové výroby s certifikací TEXA (IATF 16949, ISO 9001, ISO/IEC27001, TISAX e VDA 6.3.), zcela vyrobeno v Itálii na moderních montažních linkách, v průmyslu zařízeni pro dekarbonizaci endotermickych motoru.
  • Palivo používané k pohonu vozidel, ať už benzín, nafta, LPG nebo metan, v průběhu času vytváří uhlíkové zbytky, které se usazují na základních součástech, jako jsou písty, ventily, vstřikovače, filtr pevných částic, katalyzátory, a nevyhnutelně vede k postupnému zhoršování účinnosti motoru.
  • To se promítá do nižšího výkonu, vysoké spotřeby, většího znečištění a dodatečných nákladů v důsledku neočekávaných oprav.
  • Řešením je H2 BLASTER, nový nástroj vyvinutý společností TEXA, který pomocí kombinované síly vodíku a kyslíku kompletně vyčistí části zapojené do procesu vnitřního spalování a obnoví optimální výkon motoru a zároveň sníží spotřebu a škodlivé emise.


Jaké jsou výhody po ošetření H2 BLASTERem?

 
  • Obnovený počáteční výkon a lepší akcelerace
  • Stabilnější volnoběh a snížená hlučnost
  • Snížení spotřeby paliva
  • Snížení škodlivých emisí
  • Čistější DPF, EGR a Turbo
  • Čistější vnitřní části motoru bez jekékoliv demontáže


H2 BLASTER v akci je efektivní, výkonný, vysoce výkonný 

 
  • H2 BLASTER využívá proces elektrolýzy vody k výrobě kyslíku, směsi vodíku a kyslíku, která je při studeném a teplém motoru vstřikována do sacího potrubí praktickým servisním potrubím a dostává se do spalovací komory. Zde je plyn vyvolán vysokou teplotou a reaguje přeměnou na vodní páru a vysoký tlak.


 
  • Tímto způsobem začíná proces dekarbonizace: vodní pára proniká usazeninami a taví uhlík usazený na pístech, ventilech a špičkách vstřikovačů a obecně na součástech, které jsou mezi komorou a výfukovým potrubím.


                     Před a po ošetření H2 BLASTERem
 
  • Všechny fáze léčby jsou monitorovány službou NOS (NAVIGATOR OBD Service), která po připojení k diagnostické zásuvce ověřuje, zda je zákrok proveden bezpečně.


 
 

Kde H2 BLASTER působí?

  • Spalovací komora (koruna pístu, hlavy ventilů, špičky vstřikovačů)
  • EGR ventil
  • Turbína s variabilní geometrií motorů
  • Filtr pevných částic
  • Lambda sonda
  • Katalyzátor
  • Všechny součásti výfukového potrubí

Bezpečnost na prvním místě díky exkluzivním technickým řešením Vodík je hořlavý a výbušný plyn.


H2 BLASTER je naopak vybaven řadou bezpečnostních kontrolních zařízení, která kromě efektivního zvládání případných poruch zaručují vysoce účinné ošetření:
  • Počáteční automatická kontrola všech komponent a senzorů.
  • Elektrolytický snímač minimální hladiny kapaliny v nádrži.
  • Čidlo úniku H2 - únik vodíku.
  • Snímač tlaku a teploty v článku.
  • Patentovaný pojistný ventil proti zpětnému vznícení.
  • Diagnostika NOS, OBD pro kontrolu stavu motoru během provozu.
  • Automatická hydraulická kontrola netěsností při každé aktivaci.
  • Automatická kontrola výkonu elektrolytického článku.
  • Mechanický přetlakový pojistný ventil elektrolytické nádrže.

Pomocí NOS jsou monitorovány všechny fáze nepřetržitě



 
  • Pro efektivní řízení všech provozních fází vyvinula společnost TEXA také diagnostické zařízení NOS, NAVIGATOR OBD Service, které je schopno komunikovat s různými elektronickými řídicími jednotkami ve vozidle a číst parametry potřebné k bezpečnému provedení dekarbonizace.
 

FÁZE 1 Kontrola otáček motoru a teploty 

  • NOS neustále kontroluje otáčky a teplotu motoru, aby zabránil tomu, aby H2 BLASTER pokračoval v produkci plynu, pokud se motor vypne nebo přehřeje

FÁZE 2 Testovací jízda s vyhrazenou aplikací

  • Po dekarbonizaci musí být změkčené a oddělené zbytky částic vyloučeny, aby se zabránilo jejich hromadění ve filtru pevných částic, v katalyzátoru nebo ve výfukovém potrubí: z tohoto důvodu je důležité provést zkušební jízdu.

Služba NAVIGATOR OBD je v této fázi nezbytná, protože když se vozidlo pohybuje, pokračuje v odečítání otáček motoru a hodnot teploty, které odesílá v reálném čase do aplikace H2 BLASTER*, kterou lze stáhnout do chytrého telefonu se systémem iOS nebo Android.

Během zkušební jízdy aplikace požaduje po obsluze, aby ujela 5/6 kilometrů při vysokých otáčkách motoru, aby se podpořilo vypouštění nespálených zbytků. Prostřednictvím zvukového upozornění aplikace upozorní, kdy je možné testovací jízdu ukončit.

Jakmile je proces dekarbonizace dokončen, H2 BLASTER vygeneruje podrobnou zprávu, která zákazníkovi potvrdí, že služba byla provedena. Všechny vygenerované reporty jsou uloženy na portálu myTEXA.

* Chcete-li připojit smartphone k NOS a spustit aplikaci TEXA H2 BLASTER, jednoduše naskenujte pomocí fotoaparátu QR kód na displeji nástroje.


On-line technická pomoc



Specializovaná obsluha je vždy k dispozici
  • H2 BLASTER, připojený k internetu přes Wi-Fi síť, také umožňuje využití velmi užitečné poprodejní služby technické pomoci.
  • Chcete-li jej použít, jednoduše přejděte na stránku Aplikace softwarového rozhraní a vyberte položku Vzdálená pomoc.
  • Zde můžete požádat o pomoc specializovaného technika, který na dálku převezme kontrolu nad H2 BLASTERem a bude provádět činnosti údržby na podporu obsluhy v dílně.
  • Technik může například pokračovat v aktivaci stanice, zkontrolovat její provozní stav, případnou chybu, kterou mohla vygenerovat a mnoho dalšího.

Propojené řešení


Designové prvky, které společnost TEXA implementovala při vytváření H2 BLASTER, z něj činí mimořádně inovativní garážové vybavení díky své dvojí akceschopnosti.
Službu dekarbonizace lze nastavit buď z displeje, nebo z počítače v dílně (připojeného přes W-Fi)

Plánovaný servis

Propojení mezi myTEXA a H2 BLASTER umožňuje přímo z portálu naprogramovat službu s daty, která zákazník obdrží při odbavení a přenesou do H2 BLASTER. V tomto okamžiku musí obsluha jednoduše spustit ruční servis z displeje a profesionálně dokončit operaci.

H2 BLASTER provede pracovní cyklus a na konci vygeneruje zprávu, která je odeslána na portál myTEXA k archivaci. Zprávu, která obsahuje výsledek servisu, informace o časech, parametrech procesu a případném upozornění na poruchu, lze prohlížet, tisknout a odesílat zákazníkovi i jindy.

Na portálu myTEXA je vždy k dispozici stav stroje, opotřebení komponent, plánovaná údržba a všechny výkonnostní testy, aby bylo možné sledovat zhoršení stavu elektrolytického článku a v případě potřeby jej vyměnit.


TEXA H2 BLASTER Objednávejte Zde .....

Technické specifikace

  • Přívod plynu HHO: max. 460 l/h
  • Maximální absorbovaný výkon: 1400 W
  • Nádrž: max . 8 litrů
  • Napájení: 90 – 264 VAC
  • Rozměry a hmotnost: 730x700x1200 mm, 80 kg
  • Displej: 10" průmyslový dotykový



Autor článku
Lukáš Pastrňák

Jako velký milovník aut jsem v roce 2015 založil vlastní e-shop adrautodily.cz a kamennou prodejnu v Ostravě. Prodávám autodíly, autodoplňky, autokosmetiku, oleje i další produkty na auta všech značek za velmi příznivé ceny. S láskou k autům jsem začínal jako automechanik. Později jsem byl zaměstnán v nadnárodní společnosti, která se specializovala na prodej autodílů. Díky této práci jsem získal mnohaleté zkušenosti v oboru. Dále se moje cesta ubírala směrem k vlastní firmě. Založil jsem v Ostravě prodejnu specializovanou na prodej náhradních autodílů a e-shop s náhradními díly na auta všech značek, které dodáváme po celé České republice. Své zkušenosti s autodíly a všeho, co s auty souvisí, sdílím veřejně na blogu na mém e-shopu adrautodily.cz.

Zobrazit blog o autech, autodílech, autokosmetice a dalších výrobcích a novinkách ze světa aut.